10.09.17

RANDE V ŘÍMĚ

Troufnu si říct, že Řím je to nejkrásnější, co jsem prozatím viděla, a věřím, že na něj budu vzpomínat pouze v dobrém i přes několik nepříjemností, které s římským pobytem souvisely. Ráda bych se do této destinace ještě někdy vrátila. Jen tak si sednout do kavárny v nějaké zatoulané uličce v centru města a v klidu si užívat všechnu tu nádheru kolem je něco tak nepopsatelně úžasného. Před odletem mi spousta lidí o věčném městě básnilo. Věřila jsem, že se mi v Římě bude líbit, ale netušila jsem, že tolik. V den odletu zpět do Čech se mi odtamtud absolutně nechtělo...

Moje první zkušenost s létáním byla příšerná. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy dřív neletěla, měla jsem strach z neznámého. Cesta do Říma pro mě byla šokem. Doufala jsem, že cesta zpět bude lepší, protože už budu vědět, co mě čeká. Opak je pravdou. Po zpátečním letu jsem vyšla z letadla s úplně propoceným tričkem a rozklepanýma nohama... Obdivuju lidi, kteří dokážou létat běžně, kamkoliv a jakkoliv dlouho.

Outfit určený k pohodlí při cestování vypadal takto. Oblékla jsem lehounký overal ze second handu, ve kterém jsem pak strávila další den ťapání po Římě. Do horka byl ideální. Pohodlné Conversky se hodily pouze na kratší cesty. Celý den bych v nich nevydržela, a tak jsem je později vyměnila za pohodlné tenisky. Kromě batohu jsem s sebou měla i cestovní kufr, kterého jsem podle názvu značky pojmenovala Suitík.

overal - sekáč | boty - Converse | kufr - Cestovní zavazadla

Viděli jsme toho opravdu hodně. Myslím, že i víc, než jsme původně plánovali. Měli jsme hodně štěstí a celý náš výlet proběhl bez vážných komplikací. Jsme za to oba nesmírně vděční. Řešit nejrůznější problémy v cizí zemi by bylo vážně na palici...

NAVŠTÍVILI JSME

1. den - Koloseum, Forum Romanum, Palatine Hill, památník na Piazza Venezia
2. den - vila Borghese společně s galerií a blízkým okolím, Španělské schody, pozůstatky po Caracallových lázních, Circus Maximus, Cestiovu pyramidu
3. den - Andělský hrad, náměstí a fontánu na Piazza Navona, Pantheon, fontánu Di Trevi
4. den - Vatikán

ZANECHAT KOMENTÁŘ

1. V Římě jsem ještě nebyla, ale z tvých fotek srší taková krásná atmosféra, že bych to měla napravit! :)

OdpovědětVymazat
  2. Overálek je krásný, super úlovek ze second handu :) Já jsem v Římě byla jednou, ale byla jsem ještě hodně malá a moc si z něj nepamatuju, tak doufám, že svoje vzpomínky co nejdřív oživím :)

Another Dominika

3. Krásné fotky! V Římě jsem jeste nebyla a ráda bych se tam určitě někdy podívala!:) jinak z létání strach nemám, létám od svých 8 měsíců a skoro každý rok minimálně 2x, takže si myslím, že je to hodně o zvyku.. :)

OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky :) Já letos navštívila Itálii - Bermago, Milano, Brescii a jezero Iseo. Všechny místa byla nádherná. Niki, já mám strach z výšek. Létání si ale užívám a je to pro mě nejpohodlnější způsob dopravy. Když jsou ale občas propady v nebi, tak mám strachy nahnáno. Na Tenerife jsem letěla 5,5 hodiny a ještěže turbulence byly jen na začátku, příjemné to zase není. Ale vesměs jsem měla všechny lety příjemné a rychle uběhly. Lepší, než se někde kodrcat autobusem :D

5. Posledný týždeň plánujem s mojou kamarátkou výlet do Ríma, pričom IBA to plánovanie začalo byť veľmi stresujúce, až som akosi stratila chuť, vydať sa na cestu tam. Avšak po prečítaní a prezretí si všetkých fotiek, som sa normálne začala tešiť, a zato ti veľmi ďakujem!♥

6. Řím je nádherný, mně se moc líbil, já tam byla na své první dovolené s přítelem a taky jsem poprvé letěla, od té doby to miluju :D a navštívili jsme snad vše jako vy :)

OdpovědětVymazat
  7. V Ríme som nikdy nebola a moc by som sa tam chcela pozrieť. Neviem prečo ale aj keď je to mesto určite plné turistov príde mi celkom pokojné. A fotky sú prenádherné!! Určite to bol krásny výlet.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

8. Fotky vypadají krásně! Let jste měli tedy špatný, že Ti tolik vadilo letět? Nebo co přesně se Ti na létání nelíbilo?

OdpovědětVymazat
  9. V Římě jsem byla letos taky poprvé a taky jsem si ho zamilovala! Co jsem ale nečekala, byl ten hrozný nepořádek, láhve od piva na ulicích, v jednom parku skrz nepořádek nebyla vidět ani tráva..A ještě mi tam vadili všudypřítomní prodavači, co vnucovali vše od kytek po náramky, a když člověk odmítl, tak div nedostal ránu :-D ale určitě jsem tam nebyla naposled!:-)

10. Mooc hezké fotečky :) ráda bych se někdy do Říma podívala :)

Nela z blogu Růžová rtěnka

OdpovědětVymazat
  11. V Itálii jsem byla celkem třikrát a z toho jednou v Římě :) přesně jak píšeš, úplně jsem se do toho města zamilovala a troufám si říct, že je to asi nejkrásnější město, které jsem kdy viděla :) celá Itálie, jejich kultura atd. se mi vážně moc líbí a určitě bych se tam chtěla co nejdřív zase podívat :)